Aj aj aj...

början på stockning??? hmm inte ens lite skönt, känner igen smärtn sen sist!!! Grymt ont i bröstet o inte lilla knölen så just nu är jag och vetepåsen bästa vänner :) Sista amningen för kvällen o nu brukar de ju ta ex antal timmar typ imorron bitti innan de e dags igen, undra hur detta ska te sig??? Värst är väl att min pump är spårlöst borta :(

De löser dig de e ju helg iaf :) hahaha

Läste några orsaker till varför mjölkstockning kan uppstå här är en som fick mig att le...
  • Stress. Mamma har inte tid att amma tills barnet är klart, utan avbryter amningen.
  • Kan de va så??? Nä vaddå stress, ammar väl alltid i lugn o ro ;)

    Ha en underbar helg puss på dig!!!

    Carpe Diem


    Kommentarer
    Postat av: Petra

    Jag har en pump om du vill låna!

    2011-01-15 @ 14:47:04

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0