Dan före dan före dan före dan före doppardan...

Nu var de ett tag sen ja hann blogga... ibland finns de som ingen tid, som att dygnet har alldelse för få timmar de e ju så mycke jag vill hinna skulle kanske haft 48 timmar per dygn... :)

Ha jobbat kväll ons o tors åkte direkt när sambon kom hem o varit hemma vid ca:00.30 på natten, o då e de inte lätt att somna, många tankar blir de ju o man e som i gasen de märks att de strax är jul... stress stress... varför ska de alltid bli så för? Är de inte julklappar så är de städning, mat palnering, jobb, tankar, bakning, julgodis, klä granen, dricka glögg o hinna me allt annat i vardagen o gärna familjen på ett hörna oxå... men de e kanske de som e lite tjusningen med jul...?? Men de e mycke stress o jobb för något som är över rätt fort.... Men jag gillar julen de är mysigt att umgås med sin familj, nära o kära, även om man måste åka på lite olika ställen så är de mysigt!! Känns om att den hä julen kommer att bli ännu roligare än tidigare har som sett farm emot den här julen... fast de tror jag att jag gör varje år... :P

Efter en sen natt igår va de att stiga upp halv sex men klockan var nog strax efter sex innan jag kom upp ;P iväg till jobbet igen massor me jobb. Men de är ju den här tiden som är bland de roligaste även om de tar musten ur en ibland, jag älsakr när de är högt tempo o massor att göra de är som att kroppen lägger in en högre växel o jag blir super taggad!!
Kvällen slutade i alla fall me våran traditionskväll, julklappsinslagning, glögg, ljud o julmusik. Super mysigt att sitta tillsammans o slå in alla paket då känns de verkligen att julen är nära. Alla klappar blev dock inte inslagna. Fattar inte att vi köpt sååå många i år... men får ta resten i morron, alla är ju inköpta i allafall kanske har en liten grej kvar men de löser sig nog. Ska bli kul att se godisens min i morron när han ser alla julklappar under granen :)
Men nu ligger ja i en mysig säng o jag känner att john blund e rätt nära så de e bäst att lyssna på honom o sova. De är ju en ny dag i morron o en del som ska göras.
Men jag hoppas att morron kvällen slutar ännu roligare än i dag, eller hur Miriam!! Va kul att såsen blev bra i alla fall trots sambons jätter bra förklaring :D!!

Massor av kramar till er från mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0