Dan före doppardan...

Ja i morron är de dags för tomten att hälsa på... :)
Tänk att de redan gått ett år sedan förra julen, tiden går fort.
Förra året var godisen inte alls stor knappt tre månader :) Redan den julen hade han varit jätte "snäll" med tanke på så många klappar han fick, hur ska de då bli den här julafton?
Faktiskt så får jag lite pirr i magen när jag tänker på att de är julafton i morgon... ska man aldrig växa upp...? ;)

Idag har Tim varit här hela dagen :) De har varit jätte kul tycker både jag o godisen. Oj, va de har lekt med varandra inget "tjafs" alls bara bus o mys!!! De är så härligt att se!!!

                  

Ikväll blir det att griljera skinka o göra choklad tryffel, sen blir det nog bara mys i soffan o invänta morgondagen, antar att det blir en lååång dag med massa spännande saker o fina julklappar!!!
Väntan, väntan, väntan är snart över... :)

Ha en fortsatt bra dag!!
Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Amanda

Söta killarna =) God jul Linda!! kram

2008-12-23 @ 21:50:31
URL: http://amandasahlman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så himla söta!!! Oj va roligt att dom lekte så bra =) God jul på dig också er menar jag ju!! Kram

2008-12-23 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0