Nya tag...

Nu är julfirandet helt över... Känns riktgit skönt :) Även om jag gillar julen...
De e jätte mysigt med jul o jag längtar alltid men de känns riktigt skönt nu när det är över de blir intensivt när man ska på flera ställen. Igår va vi hos min familj åt god mat öppnade de sista klapparna och spelade spel!!! En mysig kväll... så vi är riktigt nöjda med julhelgen o nu är det de nya året som väntar!!

Ikväll blir de middag med tjejerna och spel säkert lite vin oxå :) Ska bli jätte trevligt att träffas!!! Synd bara att både jag o godisen blivit förkylda men jag har ju väntat de, vi har klarat oss riktgit bra ändå!!!

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi, ja nu är det nya tag och nytt år som väntar!!! Hoppas du och "godisen" kryar på sig =) Kram Miriam

2008-12-28 @ 00:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0