onsdag...

...dagen började me en trött mamma som helst inte ville stiga upp från sängen men de e ju ett måste när man hör lillemans röst...
mamma, mamma, mamamamama MAMMA... o då e de bara att stiga upp:)
Sen gick vi väg på liten o stor vi va inte många men vi pysslade fikade o surrade de va mysigt...
tyvärr e inte vädret de samma... de töar o regnar... :( inte alls kul nu blir de massa slask o vi som fått så mycke fin snö... men men vad att göra!!!

När pappan i familjen kom hem så åkte vi o handlade.
Jag köpte mig två par jeans o sambon ett ,sen lite mat o godisen fick sig ett pepparkaks förkläde av den snälla personalen på ica!!! :)
Hur söt som helst blev han när vi provade de hemma!!
Känns bra att fått två par nya byxor o ja gissar att de kommer att bli favoriter ha ju redan nött ut ett par "bagy" så...
o de andra va tajta men ändå som "bagy" o me mudd en kul detalj :) Sen var vi ju också o köpte glögg!!! Fick tag på Blossas 08 med smak av blåbär
sen köpte vi även Dufvenkrooks Xmas delight med smak av kakao... :) Så snart blir de glögg kväll här sååå mysigt!!!
Längtar nu tills julhandeln är över så att man kan koppla av o njuta o börja unna sig själv lite mer igen, finns sååå mycke fint ja vill ha, önska önska önska...
                                                                                
   lite bilder på inköpen...

Gick ner o träna efter att vi  kom hem riktigt skönt, önskar bara att jag tog mig iväg lite oftare...
en varm dusch o sen tror ja sängen få hägra, hade tänkt försöka komma mig isäng lite i tid nån gång men de brukar inte gå så bra!!!
Nya tag i morron!!!
Har iallafall fått tid för min tand nästa torsdag känns bra men den gör ont fortfarande... :( så de blir nog bra när den försvinner!!!

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0