Linda har skaffat blogg...

ja de e sant... efter en del övertalning så är de så...
Vet inte riktigt om de e min grej de få vi väl se :)

kommer ja att skriva eller kommer ja inte de e frågan... ska mitt liv oxå bli ert... spännande lr??  :)

Annars så e jag en helt vanlig tjej med en son på dryga året!! Super spännande!!
Livet tog en helt ny vändning o prioteringarna har blivit annorlunda. Även känslan av kärlek... trodde aldrig att man kunde känna så otroligt stark kärlek för någon,  på de sättet jag känner för min son. Det är verkligen speciellt.
Jag är fortfarande mamma ledig men ha börjat jobba en del också, härligt att träffa folk igen!!!

Ta vara på dagen, de ska ja göra nu, av fortsättningen på min dag!!

Man vet aldrig vi kanske hörs snart igen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0