oj oj oj...

De e verkligen snö storm nu... undra hur mycke snö som har kommit??
De e ju lite svårt att se eftersom att de dervar så mycke, men snö ha de verkligen kommit o kommer bara mer o mer!! Men de känns kul hoppas den stannar nu så vi kanske får en vit jul i år o så att vi kan ut o åka pulka när stormen lagt sig :)
Börjat med adventsstädningen i stället de e ju som inne sysslor som funkar idag!!! Godisen sover så nu när badrummet är klart tänkte jag ta mig an hans rum... men känner mig rätt slö ;)
skulle helst mysa in mig i en filt med en kopp te o en god bok...
Ibland skulle man vilja kunna trolla, sim sala bim.. så va allt klart, städningen, bakningen, o alla stjärnor o stakar uppe... men men ha inte lärt mig än få fortsätta att öva de sägs ju att övning ger färdighet... ;) men ja antar att ja få öva ett bra tag då!!! :D
Nä nu ska ja skärpa mig o ta tag i de här kan ju inte bara sitta o skriva massa strunt men de e ju som kul oxå allt för att dra ut på de... :)

Ha en bra dag i snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0