April April...

...Din dumma sill, ja kan lura dig vart jag vill... :)

                   
Jag har faktiskt inte hört de orden idag... inte än iaf ;)
Annars så brukar jag bli lurad elle åtminstone nån som försöker ;) men denna första april dag är ju inte över än!!! Idag är ju en dag då de är "lovligt" att luras så igentligen bör man väl passa på...
1 april redan... ja som sagt dagarna går fort nu!!! Nästa vecka är de Påsk... måste ta mig ut o plocka lite påskris, få ta en lånpromenad i helgen kanske!!!

Har du blivit lurad idag o vem blev du lurad av??
Om inte så är de bäst att vara på sin vakt resten av kvällen de tänkte ja iaf vara hihihi!!!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0