En ledig dag...

Dagen idag var en "ledig" dag :) Den började med ett besök på arbetsförmedlingen vilket gick snabbt för en gångs skull :) Så jag o Godisen passade på att åka o hälsa på hans farmor, farfar o farbror på jobbet o de uppskattades från alla håll!!!
Hemfärd o kaffe me Karro, sovdags för Godisen o städning för mig :) Sen var de dags för middagslagning o bakning :)
God middag o efterrätt väntades när sambon kom hem...

                                            
                     
                   
           Uppskattat med kaka.. o dessutom en måndag... de e ju inte alla gånger de händer... =)

Hade ju inte hunnit vara ute o njuta av solen så utgång o cykeltur blev de efter middagen... Godisen ville inte sluta cykla såklart när vi kommit hem så då tog vi ut stora tramptraktorn o drog han i den en stund gick över till grannarna så Godisen o E lekte en stund o sen hans de me en cross sväng oxå... Sambon som ett barn på nytt när han fick igång crossen ;) o Godisen snabb på att vilja me på en åktur...

                                                          


Kvällen ha ja försökt städa de sista o hinna de som skulle hinnas så de e ha varit min lediga dag :) inte så mycke "ledigt" men.. hahhaha skönt att fått gjort det nödvändigaste iaf... finns ju massa mer... men de ta ja en annan dag eller dagar ;)

Imorron bär de av till stan ska på lassa o göra pricktest o träffa läkaren!!! Känns bra o hoppas att de blir bra oxå!!! Efter de så väntar klippning som jag sååå länge väntat på ska bli spännande men famförallt skönt att få fräscha till håret :)

Ha en bra kväll
Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh ännu mera inlägg =) Din Godis verkar ha njutit idag =) Hoppas att morgon dagen blir bra och att du blir snygg i håret vilket jag INTE tvivlar på ;) Stor kram Miriam

2009-04-20 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0