JAAAAAAA!!!

Glömde ju... belv sååå GLAD när ja kom hem från jobbet :)
Skattedeklarationen har ju kommit... o som jag har gruvat, brukar ju alltid måsta betala tillbaka o nu har jag ju dessutom varit mammaledig o där dras de ju inte alls så mycke skatt så jag var nog mer nervös i år för hur hög summan skulle vara...
Men ja ha oroat mig helt i onödan!!! Jag fick ju TILLBAKA pengar JAAAAAAA!!! så glad för varje lite krona!!! Känns ju super, nu får jag lite extra semester pengar o de e ju perfekt när jag inte ha nån injobbad semester heller :) Så ett stort leénde på läpparna...

                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fick också tillbaka pengar!! Mycket pengar dessutom! är överlycklig!! synd bara att det är ett tag kvar tills man får dem... finns ju mkt vårfint nu man skulle vilja köpa :P Allt bra med er? kram

2009-04-01 @ 20:33:36
Postat av: Anonym

Jag fick också pengar tillbaka =) Grymt... det blir en ny dator =P Kram miriam

2009-04-01 @ 20:49:27
Postat av: camilla

va skönt, jag får oxå tillbaka pengar de är ju underbart...:D

ja de verkar så faktiskt, å an springer ut varje morgon å brukar inte komma hem förrns solen börjar gå ner...:P jasså så de är hos er den katten är, har faktiskt funderat över vart han har tagit vägen (de är ju norrmans katt så jag brukar se han varje dag) hehe ja du fr hålla utkik så du kan tajma in ett avbrott i pillren...:P

bamse kram!

2009-04-01 @ 22:06:16
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0