Länge sen...

Nu var de länge sedan jag hann blogga ;) Massa jobb hela veckan o helgen... Men riktigt roligt jobb på mässan, massa härliga possitiva komentarer både om oss och om våran monter :)
De va lååånga dagar, sena kvällar och tidiga mornar, men rikitgt roligt!!!
Fredag kväll blev de travet v65 o de va ju hur kul som helst fick in 5 rätt o dagens dubbel :) De sprack på sista loppet då ettan vann som jag i och för sig sa redan lopp tre, därför satt jag in den på dagensdubbel o de gick ju in ;) Men jag grämde mig en del att ja inte satt ettan på kupongen då hade de blivit sex rätt o blivit mer pengar nu blev de bara 113kr men de e ju bättre än inget, så nästa gång blir de v75 där man kan vinna mer ;) Så en sväng till travet igen är givet, adrenalinet pumpade!!!
Lördag kväll blev lugn, grillat o vin hos syster, robinson och så ska de låta, Caroline af Ugglas va ju me, kan inte nog säga hur bra hon e, blir glad :) Efter hoppackningen av montern på söndag var de en lite sliten Linda som återvände hem :) Smörgås tårta o en varm dusch o sängen avslutade kvällen :)

Lite bilder från vår monter på Trädgård norr mässan...


                         
Lite rörigt var de under bygg kvällen på torsdagen innan de började ta form ;)                                                

                                          
                                 Jag och Anna o vår fina outfit :)

     
Slutgiltiga resultatet blev vi nöjda över trots att vi inte rymde allt som vi tänkt, montern va lite mindre än vi trott ;) Men blir de en nästa gång får de bli en storlek större... En helg fylld av jobb o skratt har de varit!!!

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: miriam

Hihihi, så söta ni var =) Härligt med en lyckad helg Linda! Synd att jag inte hann komma in och se er bara. Kram

2009-04-27 @ 22:12:29
Postat av: amanda

Vad snygga ni var!! kram

2009-04-27 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0