Musik...

De spelas mycke musik på jobbet... en salig blandning av annorlunda o mindre annorlunda musik :)
Idag så tog jag med mig lite musik oxå... tänkte låta mina arbetskompisar få njuta av lite Carloine af Ugglas o Frida Hyvönen :)!!
Tror tyvärr inte att Caroline uppsakttades så mycke, de va nog bara jag som gillade den... fast de va bara några få låtar som va bra, janis joplin på svenska albumet e bättre... men Frida upskattades desto mer speciellt av "chefen" :) Så massa musik blandat med palntering o skratt har dagen bestått av!!!

Här är en av Carline af ugglas låtar från Janis Joplin på svenska, där hon själv har tolkat och översatt några av Janis låtar!!! De va efter den skivan som hon började skriva egen musik på "riktigt"
http://www.youtube.com/watch?v=BaexxKerq_c

Blir nog att fixa en riktig bland skiva till i morron oxå tror ja :)

Kram på dig!!!
Carpe Diem
               
                              
                                                  
                   
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0