Pärlan...

Har haft en otursdag idag tror jag... massa små små otur hela dagen, började med ont i halsen fortsatte sedan med klämt fingre, skurit mig, halkat på snön (hann rädda upp de, men de såg nor riktigt kul ut), tandvärk i en visdomstand som e på G, o sist men inte minst i slutet på dagen upptäckte jag att jag tappat min pärla på tanden... :( bara limmet som e kvar känns jätte konstig för den ha ju suttit där i mååånga år nu...
Så en ny känns ju aktuellt faktiskt. Ska passa på att bleka tänderna lite o sen blir det nog en ny pärla :)

Frågan är bara vad, ska jag gå på samma en diamant eller ska jag välja något nytt??


                         

Måste kolla upp vad som finns nu tror jag... Så kanske blir de två tandläkar besök inom kort en rolig o en mindre rolig ;)

Nu ska ja isäng i morron blir nog en lååång dag, hoppas jag inte är lika otursförföljd i morron ;) är lite nervös inför helgen, men de går nog bra, ska ta bilder så ni får se från mässan...
Sov gott
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, men Linda! Har pärlan åkt, det var som tusan. Klart du ska ha en ny, för det är som du!

Lycka till med byggandet idag, kram miriam

2009-04-23 @ 07:44:24
Postat av: Petra

Hej hej! long time no see.. Hoppas allt är bra med dig/er! Har förstått att du har jobb så det räcker och blir över. Kanske ses på valborg! Kram

2009-04-27 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0