Pyssel...

De var Påsk pyssel på kapellet ikväll :) Jag gjorde en tupp i filt att hänga i riset som såg mer eller mindre galen ut med vingarna på sne o ett mindre o större öga, men den blev faktiskt riktigt söt ;) Sen en godis skål oxå i filt som sambon började på som jag slutförde, (han gav upp...)  ;) De va roligt o massor med barn o föräldrar var där!!! Ja nu närmar sig påsken dag för dag hoppas vi får lite bra väder under långhelgen oxå...
 
Fick med mig hem idag två påsk pyssel som Godisen gjort på dagis oxå... Hur söööta som helst, mysigt nu när han kommer hem med saker o ännu roligare blir de väl när han kan göra ännu mer själv!!! De fick varsin plats i köket iallafall :)

                  

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, den påskpysselkvällen hade jag gärna velat gå på.. Måste missat det helt.. Sådana som du har på bilden har vi oxå hemma.. Söta små pojkar =)

2009-04-07 @ 22:02:47
Postat av: camilla

hihi ja de va trevligt...:) de gör vi om!

ja detta med denna maträtt kan nog disskuteras in i de sista...

själv så säger jag nog som Robert...:)

2009-04-08 @ 10:05:04
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0