Radio!!!!

Den som väntar på något gott väntar....

Äntligen har jag fått min radio :) Köpte den för ett antal veckor sen... Hann ta den innanför dörren och höra radions klara toner och sökande av kanaler i sisådär 30 sekunder sen small de till o den hade endast myrornas krig fast i radioform... typiskt, men de va ju bara att ringa o lägga undan en ny trodde jag... NÄ den va ju slut såklart... Beställdes efter igen och försenad på de... men Nu är den hos mig igen o spelar som aldrig förr o funkar gör den än iaf ;)
Har saknat en radio i köket lääänge men nu står den där på bänken o pryder sin plats, liten o smidig... Nöjd tillslut med mitt köp iaf ;)

                 

Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh nice! Skönt att lyssna på morronen =) Speciellt p3 =) Kul med ett inlägg =) Tingtjong! miriam

2009-04-20 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0