Tystnaden...

Shit va de ha hänt mycke för sonen under helgen jag varit borta känns de som... bara för att man inte träffaf honom på fyra dagar!!! Pratar massa mer säger massa två ordsmeningar o börjat me massa ansiktsuttryck o bus framför allt ;) Jätte roligt att komma hem är de iaf o väldigt nyttigt att få sakna familjen oxå, så mycke pussar, kramar o bus blev de idag!!!

Diskade o grejjade efter maten o de va sådär "skummt" tyst hemma... var säker på att han såg tv för han sprang iväg till rummet... tillslut hör jag ett gott skratt närmare från än rummet, så jag går o tittar efter vad han har så kul åt... o sen förstår jag ganska snabbt vad de var... jag antar att en bild säger mer än tusen ord...  hahaha kan ju inge annat än att små skratta!!!

     
Nu börjar busen bli allt fler o ja antar att de blir fler ;)

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: miriam

Mohahahahahaha!!!

2009-04-27 @ 22:12:56
Postat av: Malin

Haha! Han har humor eran lilla kille :)

2009-04-28 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0