Boktips???

Någon som har ett bra bok tips...??? Ha ju läst ut hela twilight serien för ett tag sen o nu känner jag att jag saknar de där att längta till sängen o få läsa en riktigt bra bok...o de kan jag ju säga att alla fyra böckerna är!!! Så om de finns en till riktigt bra bok där ute let me know :)
Annars blir de väl att börja om med bok ett igen ;)Nä men skulle vilja se filme igen nu när ja läst klart alla böckerna de kan ju vara intressant!!! Ja ja nog bok babbel... ska söka genom gömmorna här hemma o se om jag hittar något mina ögon kan vila i ikväll!!

Natti natti
Sovgott



Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Petra

Vet inte om du läst triologin om "Pojken Som Kallades Det"? Dom är jätte bra, väldigt hjärtskärande..

2009-08-25 @ 12:49:23
URL: http://tjinnill.blogg.se/
Postat av: miriam

Den har jag läst, sjukt bra men väldigt jobbi att läsa!

2009-08-25 @ 19:28:09
Postat av: Anonym

Om du inte har läst de (blir nästan lite avundsjuk isf) så måste du läsa Stieg Larsson-böckerna, sjukt bra :)

2009-08-25 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0