Känns...

att man inte sovit så mycket i natt, antar att de blir en tidig kväll!!!
Super trevligt var det igår iallafall, god mat och glatt o trevligt folk!!! Träffades alla på folkan efter trerättermiddagen var klar, surrade, dansade o hade bästa hjälm röstning... tro de eller ej men sambon vann första pris för sin hjälm :) Få ju ta åt mig lite av äran eftersom att de var ju jag som gjort den ;)

En trevlig kväll i allafall!!! Imorron så börjar sambon jobba o de är slut på semestern, godisen ska på dagis första dagen efter sommaren o vad ska jag göra då... :( inte för att jag inte har saker att göra men... :) ja ja sov så gott på er!!!

Carpe Diem

         
             Min och sambons hjälmar som ska spegla våra yrken typ... ;) hahahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0