Rädd...

Börjar bli lite rädd för mig själv... är sååå himla trött somnar hela tiden, lägger jag mig på golvet somnar jag... orkar inte hålla upp ögonen även om jag försöker. I går sov jag två svängar på eftermiddagen o ändå somnade jag direkt jag la mig i sängen lika var de i måndags...
Visst känner jag att jag kanske har en liten förkylning i kroppen men inte ens i närheten av vad jag haft förut!!!
Skumt, orkar inget... kändes lite bättre efter jag varit på prommis idag, men de va kortvarit känner redan för att gå o sova, ha ju faktiskt fått sova till nio i morse oxå...
Ja ja sömnsjukan kanske har kommit till mig ;)

                     

Kram från trötter!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Stina

Eller en liten knodd?! :-)

2009-08-12 @ 23:57:39
URL: http://rebbansliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahahaha... Ja så kunde man ju oxå tolka de :) Men de kan ja säga Stina att så är de inte, lider av en grym mensvärk nu så :) Hoppas att allt är bra med er!!! Kram

2009-08-13 @ 11:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0