Comeback...

Nu närmar sig cykel festen med storm setg... Imorron är de dags!!! Comeback tour the Flarken...
Ska bli riktigt roligt hoppas jag :) Få se om de blir lika nervöst den här gången...
Har bara inte kommit på vad jag ska dekorera våra hjälmar med den här gången... Förra gången hade jag en godishjälm och sambon en med lysdioder på i silver... måste komma på nå bra!!! den här gången cyklar jag själv mellan ställen oxå ;) Sambon slipper dra en höggravid tjej i cykelvagn på en stol... helt livsfarligt när jag börjar tänka tillbaka...
Ska bli kul o få träffa treligt folk :)

Så efter en VARM dag med bad för Godisen o Tim så tänkte jag hinna städa lite innan middagen...
Ha en bra fedag kväll!!! Så ses visssa av oss kanske i morron :)

Carpe Diem


                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0