Treligt sällsakp...

...har vi verkligen fått de sista dagarna ;) både i lillkricken och i nordmaling!!!
O antar att de blir så i noret i morron oxå :)

Vi sov i Nordmaling i natt, hälsade på vänner och fick se de fina huset de byggt!!! Jätte trevligt var de, fick dessutom min lugg klippt o köpte nytt shampoo, balsam och hårfärg vilket verkligen behövs nu... Att sätta saxen i det får väl dröjja ett tag till lite närmare hösten kanske... Hann en sväng på Nolia i måndags oxå... sjukt mycke folk o fint väder men mitt under dagen så öppnades himmlen de e nog de kraftigaste regnet jag sett, såg ut genom dörren och såg inget alls...!!
Några små fynd på Nolia blev de väl, men såg en hel del jag gärna skulle kunna ha i mitt hus om ex antal år ;) Då fick jag "nöjja" mig med en ny vinter jacka o lite ny lush tvål som förgyller doften på toan :)

Changeling... blev kvällens film, o den var väl bra, men jag känner mig mest ganska tagen, förbryllad o sorgsen av den... att de har gått till så... kan inte fatta...
så nu blir de sängen o se om jag kan släppa eller inte, har en tendens till att kunna grubbla... :)

           

Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0