Botox...?!?!?

Igår blev de två vändor till stan dock var ju bara den ena planerad... En rolig och en mindre rolig trip!!!
Sambon o jag åkte iväg medans godisen va på dagis. Sambon skulle försöka hitta sig något nytt att ha i helgen, o mission completed!!!
En skit snygg skjorta (enligt mig, då sambon o skjortor inte är hundra polers) o lite annat smått o gott!!! Jag handlade bara presenter, till min syster o sambo som båda blir ett år äldre i helgen, känns skönt att presenterna är kirrade iaf!!! En mysig dag på stan, blir nog en med mamma på fredag o försöka att få något nytt till min garderob oxå kanske :)

Sen på kvällen så blev de ju som sagt en resa till för min del dock på akuten... mindre kul, men väl behövligt. Fick en ordentlig hudreaktion och ont i svalget och bröstet... o inte nog med det utslagen spredsig till ansiktet o läpparna svällde upp ordentligt o började sticka... Ringde o kollade va ja skulle göra... Så klart jobbade sambon em så jag va ju själv oxå... tur att man har vänner!!! Miram kom förbi, de va inge kul att va själv... Skulle i alla fall ta en receptfri allergi tablett och 12 Betapred från sambons, som då så klart gått ut datum på oxå... :( Men jag skulle prova o hade de inte lättat efter 30 min var de bara att komma in... de gick nästan 1 timme o jag såg fortfaraden ut som en brunhårig Linda Rosing med utslag ;) (Dock fick jag min läppar for free...) 
Så hem me sambon o iväg me mamma till akuten... fick adrenalin spruta och nytt recept på betapred... Sängen var skön när ja kom hem :) Så en heldag i stan me andra ord :D 
Sambons önskan när jag kom hem var: Älskling du ska väl aldrig använda botox va?!?!?! hahahaha NÄÄÄ de kan ja nästan lova, va inte direkt vacker ;) Men men andra verkar ju gilla de... men för min del vet jag vad ja tycker iaf!!

          Ha en bra Kväll ALLA!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: camilla

men va läskigt...:( tur du fick hjälp!

2009-02-05 @ 09:33:09
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0