Fortfarande...

...har ingenting hänt denna fredag den 13:e ;)

Sitter bara o njuter av lets dance, o vill se MER av dansarna, dom e ju grymma!!!
O de e ju bara så att Dasilva äger!!! Han e så fruktansvärt bra, tycker jag iaf...
Dans är verkliken fascinerande, o speciellt när man får se dem som verkligen kan sin sak o är så proffessionella!!!
10 poäng från mig :)!!!
Tänk om jag oxå kunde dansa som dem, hur kul skulle de vara...? Jag skulle njuta iallafall ;) 
De finns ju såå många bra dansfilmer som man fastnar i från första stund älskar att se sånna :) Favoriter är bla. Step up o sen e ju dirty dancing en klassiker ;) ja ja nog drömt om dans...

                                             
                                      

Imorron är de alla hjärtans dag oxå... då blir de att mysa extra mycke med familjen, lägga ner allt fokus på dem, hoppas att de är lite mildare i morron så att man kan vara ute lite oxå!!!

Ha en trevlig kväll alla!!

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: miriam

oja, step up är ju GRYM!!! den kanske man skulle se någon kväll?!?! Ha en bra alla <3 om vi inte ses , pusssssssss!!

2009-02-13 @ 23:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0