H&M...

Hennes och Mauritz har lanserat en home kollektion, den släpptes på nätet idag!!! Check it out...
http://shop.hm.com/se/deptstart?dept=HOME&shoptype=S

De finns MASSOR av kuddfodral som gärna skulle få flytta in hos oss ;) Finns faktiskt en del annat oxå, några kökshandukar som oxå gärna få komma hit...

               
                     Bilderna är från H&M:s hemsida shop on line


Fram me shopping "nerven" (nu ha de utrycket blivit lite internt... hihi ) o handla lite kansek :) Synd bara att de är mitt kök som e svart o dessutom har ja ingen soffa där... vet inte riktigt vart ja ska he alla svarta kuddar!?!? måste fundera ut nå bra... Skulle haft svart i v-rummet... "dame". Den dagen vi får eget hus så kanske, när nu de ska bli... vill lite för mycke kanske ;) Ä grymt sugen på att göra om, måste som hejda mig hela tiden... Men vår dag kommer väl nån gång oxå!!! Ska fortsätt drömma om alla planer som finns i mitt huvud :)

Natti natti på er!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: camilla

ja visst äre tråkigt...:( men inte mkt å göra, får nog göra som dig, äta fisk när han inte e hemma...

å så mkt snyggt de fanns, skulle bara haft ett shopping konto...:P

2009-02-19 @ 23:08:47
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: miriam

jag gillar dom med färger längst upp =)Hoppas er kväll varit bra, stor kram!

2009-02-20 @ 23:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0