Kväll...

-19 grader...brrr...
Hoppas de är lite varmare i morron när vi ska till lassa...

Blev bad i dag!!! Super kul, Godisen va helt lyrisk o simmade på. Fick låna jätte bra armringar från Albin o då blev de ju ännu roligare när han kunde simma själv på ett helt annat sätt :D Måste nog införskaffa sånna ganska snart, så vi kan fortsätt åka o bada de onsdagar man är ledig iaf!!!

Nu är min lampa uppe tillsist, ha flyttat den på två ställen men den hamnade tillbaka till ruta ett o jag tror att de får bli platsen där den stannar på... Är inte helt hundra men... gillar lampan skarpt iaf ;)

                                            

Ha en bra kväll alla!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var jättefin!! Tycker den passar perfekt där =) kram miriam

2009-02-11 @ 22:39:56
Postat av: camilla

super fin! :D har du gjort den själv lr köpt den nånstans? ;)

2009-02-12 @ 09:00:08
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: camilla

ja vi hade en super härlig dag..:D hoppas morgondagen blir lika skön!

hehe ja vem vet hon verkar ju ha anlag för de iaf..:P

aa ja håller med är oxå sugen på å pyssla med saker, saken är bara den att jag inte riktigt vetvad jag ska göra lr vad jag ska köpa för saker...:P den var iaf super snygg lampan!

2009-02-12 @ 21:51:16
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0