Noll vision...?

Känner att jag blir lite irreterad... Vägverket har verkligen skött sitt vägunderhåll under all kritik den här vintern tycker jag...
O dem som säger att de ska uppnå nollvison... in my... Man måste kanske hålla vägarna framkonliga då o kanske skicka ut plogbilarna även fast de snöar fortfarande!!! Nä men de e klart man kan ju alltid vänta med att skicka ut dem o spara lite pengar även om de ska snöa i tre dagar... fattar inte resonemanget!!! Som ni kanske förstår är de inte alls plogat här... nä vägverket får minus poäng av mig big time!!! Men de e klart tar man de till så lågt pris så att de knappt går måste man väl spara in på nått sätt... Skamligt... Ja ja nu ha jag avreagerat mig lite ;)

Annars en lugn dag i snön... Fick fika o smörgåstårta hemma idag mmm :) Sen åkte vi till robban o tog hand om lite blommor o åt pizza, men de blev ingen bio kändes drygt att köra den helt oplogade vägen en sväng till så de fick bli Bones i soffan i stället!!! Funkar de me en av favvo serierna så...

                   
Natti natti
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ikväll var de plogat, hahaha! Kram Miriam

2009-02-09 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0