Pyssel...

Äntligen... har jag/vi lyckats få ihop min nya lampa :) Me hjälp av min systers två armar o mina två, en massa pyssel, klur o knåp så e den färdig monterad :D Bild kanske kommer när den ä på plats o lyser!!! Hoppas den blir så bra som i min tanke... nu e ja tveksam... men ja ha ju tittat på den sen före jul så de borde väl inte va nått impuls köp, tror ja ;)

Annars så e de bara snö, snö o åter snö.... ha kommit massor o de verkar ju inte tänkt avta än iaf...får skotta sig ner från bron... men nu blir de kanske en riktig vårvinter då man kan köra massa skoter o åka skidor o bara njuta... hoppas!!!
Imorron blir de att följa mamma till Skellefteå, de blir riktigt trevligt, hoppas oxå att jag kan hitta något fint då blir de ju ännu trevligare :)

Nu ska ja göra de sista o sen försöka komma i säng förstår inte att de ALLTID ska bli SÅÅÅ sena kvällar eller rättare sagt nätter, när ska man få tebax strukturen o vardagen???

Ha en bra kväll!!!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0