Trevlig alla hjärtansdag...

Love is in the air...
Idag flödar kärleken i Världen... Upsakttningen av nära o kära är på topp idag eller brukar vara de iallafall ;) Känner att jag saknar mitt jobb sånna här dagar/högtider, de känns inte på samma sätt inte lika hög puls och inte lika uppmärksammat... för de e klart på en blomsteraffär så är de massor att göra en sån här dag o alla är fulla av kärlek och förväntningar!!!!

KÄRLEK...

Idag går min KÄRLEK så klart till min FAMILJ, Sambo, son, mamma, bonuspappa, pappa, syskon o respektive, morföräldrar, farföräldrar syskonbarn, svärföräldrar osv... O självklart lämnar jag även an massa kärlek till mina vänner för dem är bland de bästa man kan ha i sitt liv!!! Kärlek till er idag!!!

Ha en underbar alla hjärtansdag ALLA!!!

Massor av kramar...
Carpe diem

                                      


Kommentarer
Postat av: Anonym

Massa LÖve till dig med, hoppas ni har en mysig kväll!! Instämmer helt med butiken dessa dagar är det roligast att jobba, alla är så glada och ingen vill vara elak.... kram Miriam

2009-02-14 @ 23:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0