Utmanad!!!

Okej då var de dags för en utmaning, blev utmanad av Camilla..., har aldrig svarat på en utmaning förut så de e väl dags nu... :)

1. 4 TV program jag brukar se:
Bones, Gossip Girl, Inredningsprogram, Ghost Whisperer, let´s dance... de blev visst fem men ja ja de få va... :)

2. 4 saker jag gjorde igår:
Va på marknad, umgiks med vänner, va i stallet, skrattade massor...

3. 4 saker jag längtar till:
Sommaren, semestern, börja jobba, utlandsresa

4. 4 saker som står på min önskelista:
Systemkamera, ett eget hus, ett långt och friskt liv med min sambo och mina barn, ett jobb...

5. 4 saker jag tycker om att göra:
Umgås med familj och vänner, Shoppa, ute avktiviteter, "pyssla" (Måla/rita, inreda, göra och göra om saker)

6. 4 saker jag avskyr:
Lögner, avundsjuka, svek, oärlighet

7. 4 saker jag åt igår:
Varma chips, kaffedoppad fläskfile med lingonsås, sallad, semla

8. 4 bollagr jag utmanar:
Syster, Stina, tror att de andra jag har på min lista redan blivit utmanade så ja skippar dem... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0