En ny dag :)

Ja idag var ju en ny dag... :)
Gick till dagis i morse, godisen gillade inte att jag lämnade honom... ringde senare o kollade hur de gick, han hade både gråtit, skrattat och varit arg... som de ska då kanske ;)
Gick o hämtade honom när han vaknat go o glad. De hade gått bra ätit lite, lekt o sovit... I morgon ska vi till dagis igen o det blir jobb för mig resten av veckan sen få vi se vad som händer, men de känns kul att få åka o jobba!!!
Kändes konstigt idag att vara hemma utan godisen, men jag fick massor gjort inte direkt några roliga saker men de vanliga, städat, tvättat o ringt en massa o ordnat upp saker. Vi bakade lite när vi kom hem men ooo så farlig elvispen kan vara, godisen gillar den inte alls...
På kvällen desto roligare fick besök av Miriam, Daniel o Tim, fikade o surrade, o så klart så gick grabbarna o spelade lite:) Lars-Håkan o Elisabeth tittade oxå förbi jätte kul!!
En trött godis ikväll massor av intryck tog ett tag att somna dessutom hade jag ju glömt den bästa snutten på dagis, inge bra... men nu sussar han sött...

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0