Helg igen...

Snacka om att jag har varit lite lost... helt "dagavill" Men nu e de tydligen helg igen ;)
Tittat på Lets dance! Är faktiskt lite avis på dem skulle oxå vilja prova dansa alla de danser som de dansar ser ju hur kul ut som helst!!! :) Har inte någon jätte favorit än få väl se om nått avsnitt till. Men ja måste säga att de fanns ju faktiskt massa duktiga o speciellt för att vara första gången!!

      

Annars har vi inga planer alls för helgen få ta den som de kommer kanske blir de nått "impulsigt" eller en lugn hemma helg kanske, hoppas vädret blir bra så vi kan vara ute mycke skulle va kul att åka till backen skulle bara haft en bärstol så att godisen kunde följa me!!

Idag gick de lite sämre på dagis blev inte populärt när de skulle gå ut o jag vara inne... han ville defenetivt inte ta på kläderna blev som en pinne o jätte arg o de höll i sig ett tag... men vi tar nya tag på måndag :) Annars full fart som vanligt o ja ser redan att han snappat upp saker från dagis ;)

Ha en fortsatt bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det hjälps inte, det är ett roligt program att följa. Själv tror jag att Magdalena och Da Silva är ett vinnande koncept! :) Ha en fortsatt mysig kväll och helg!

2009-01-09 @ 23:18:28
Postat av: Sofia

Visste han om att du skulle vara kvar inne?? För när jag inskolade E första gången så fick jag säga hej då, men jag gick bara till personalrummet och satt mig, vilket kändes bra för både personal och mig!!

2009-01-11 @ 10:39:31
Postat av: Anonym

Såg reprisen idag, samtidigt som jag städade förstås =) Tyckte faktiskt att Laila var bra..

Tack för böckerna, du får igen dom snart! Jocke la ikväll och det gick super! Han ställde sig inte ens upp utan somnade utan minsta gnäll! SKÖNT! Det har gått 1 timme nu, å han har inte vaknat ännu!!! =)Hoppas nu bara att det blir lika enkelt för mig.

2009-01-11 @ 20:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0