Impuls eller inte...

Inget planerat i helgen men vi haf haft full på schemat ändå :) Tror vi har haft huste fullt av folk hela helgen men de e ju jätte trevligt!!!
Det har blivit en hel del ute aktiviteter på dagarna. På kvällarna har det manliga könet haft tv spels maraton tror jag :) Sambon har tagit hem sitt gamla nintendo 8 bitars :) Så de har blivit välspelat, även guitar hero har florerat...
Men ja måste ju säga att inget slår super mario bros på 8 bitars, där blir jag fast ;)

De blev dessutom en impuls resa till stan med min syster :) Handlade lite mer kläder till sonen rea fynd jätte fina kläder, så nu har han en bra garderob till vädret börjar blir varmare!!!
Ååå som jag längtar till dess... är en riktig sommar människa, tycker de är frihet när man kan gå ut i bara linnet o barfota o inte frysa!!! Fryser jämt tror jag speciellt nu... men de e väl mysigt på sitt sätt när man får kura ihop sig under en filt me massa ljus som värmer. Visst vårvinter dagarna när man är ute är ju faktiskt inte helt fel heller men jag röstar nog för sommaren ändå, allt är sååå mycke lättare då!!!
Men de vänder ju snart :)

Nu ska jag krypa isäng så får sambon ge mig lite värme... de e ju dagis i morron igen, spännande!!!
Kram på er alla

Tack för prat stunden ikväll Miriam!!!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0