känner mig...

...slut som "artist"...
Vecko slutet och helgen har kanske inte alls varit de roligaste på länge men... en massa tvättning, skurning o försökt få i godisen något i den lilla magen... han är fortfarande inte frisk. Jätte trött hela tiden o vill helst sitta i knä och sova, hoppas verkligen att de vänder nu!!! De e ju så jobbigt att se de små liven så dåliga :( Få se om de blir en resa till stan i morron igen på hjärtmott. eller om de blir framflyttat skulle va skönt om han fick vara sitt rätta jag när vi åker dit!! Men men nog pratat om "elände" :) Imorron är en ny dag o förhoppningsvis en "piggare" dag än idag :)

Ser ut som ett bombnedslag här hemma :) men jag tror att de blir att unna sig o sätt sig i soffan o kolla på Bones andas ett tag o få ny motivation :)
Hoppas ni har haft en bra helg!!
Kram från oss

Kommentarer
Postat av: miriam

det är så lite så! Klart man ställer upp, det skulle du gjort för mig också =) Sov så gott nu och krya på er, pussa W från moi! Kram

2009-01-25 @ 21:29:56
URL: http://mirolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0