Klump...

....De är en liten klump i hjärtat som inte riktgit vill försvinna...
Undra om de är för att i morron är de godisens första inskolningsdag på "dagis". De känns bra men väldigt konstigt, nu ska vi släppa kontrollen helt på dagarna och andra ska ha "kontroll" över honom. Bara att inte vara med på dagarna känns ju lite konstigt... men de är ju jätte duktig personal så de kommer att gå super säkert!! De är nog jag som oroar mig mest, men de är nog oxå för att han är inne i en jättkonstig period nu, jätte mammig otroligt blyg o rädd för de mesta, grinigare än vanligt o mycke egen vilja så jag gissar att de kommer att ha det de gör på dagis ;)

Tiden har gått sakta men såå otroligt fort, vipps så är han "stor" o de är dags för dagis de händer verkligen så mycket så fort så de känns som lång tid... öhhh undrar om ni fattar som jag svamlar in allt hihihi... de är mycket i huvudet just nu jobb, dagis, arbetsförmedling, pengar,o allt annat hemma så de e som trångt ;)

Men jag hoppas att klumpen kommer att bli lite mindre i morrorn men de känns konstigt :)
Liten blir stor...

Crape Diem

Kommentarer
Postat av: Malin

Det där kommer ju att gå hur bra som helst! Inte ska du oroa dig, kan kommer att få det hur bra som helst tror jag! Kram

2009-01-06 @ 21:41:25
Postat av: Anonym

Det kommer gå super bra!! Men vet hur det känns, nu blir han en stor kille=) Kram Miriam

2009-01-06 @ 23:34:30
Postat av: Stina

men du har Wilgot blivit sååå stor, HJÄLP snart är ju Rebecka där också :-)Hoppas de gick jättebra!! Kram

2009-01-07 @ 09:09:20
URL: http://rebbansliv.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas det går bra! Själv är det snart dags, längtar faktiskt lite grann =)

2009-01-07 @ 14:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0