Lyrisk...

Hittade en jätte mysig sida med underbara saker!!!
Både jag och min sambo har en förkärlek till träleksaker så från denna sida vill speciellt JAG ha massor!!! Super fina barnleksaker :) Här kommer några utvalda favoriter... men jag skulle kunna köpa nästan allt på sidan ;)
Fiskespel  Matlåda i metall - randig i lime, turkos och brunt Trämat - frukt och grönsaker Frukostbricka - blå
Träbil - svart med vita prickar Lekbord med tillbehör i trä  Förkläde och kockmössa - blå Sparkcykel i trä, groda

.... ja som sagt de finns hur mycke fint som helst!!!
Kolla in själva :)
http://www.blaelefant.se


Nä nu har vi myst färdigt för idag sett kvällens program på tv så nu e de väl dags att krypa till kos... Samantha who e riktigt kul, tänk att få chansen att göra om saker o ting i sitt liv... hur skulle de vara...?? o hur skulle de vara att inte minnas något...?

Nä natti natti på er


Kommentarer
Postat av: Miriam

åhhh gud va fina saker!! kram

2009-01-24 @ 14:24:43
Postat av: Petra

Vilka fina grejer! Har sån köpslut att jag bara vill dö. Det känns som det snålats så mkt på slutet, inte roligt! Hoppas det är bra med Wilgot.. INTE kul med magsjuka!

2009-01-24 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0