Vår...!?!?!

Köpte mig en brödkorg idag... Less på att ta fram brödförpackningarna till frukost, se ju lite mysigare ut med en brödkorg :) Dessutom är de i plast så lättdiskad oxå ;)
De börjar slita lite i shoppingnerven nu... ;) Kanske är de vårkänslorna som börjar smyga sig på inte för att de är direkt vårigt ute nu... de snöar o snöar o snöar :) Är i varje fall sugen på att förnya hemma nu. Men helst av allt skulle jag vilja ha ett eget hus att inreda o dona, e sååå sugen på nya tapeter gardiner osv. Men men en vacker dag kanske :)

                                           

De kanske blir stan i helgen om jag har tur o då kanske jag får lugna ner shopping nerven kanske :) Vill i allafall ha vår nu helst sommar direkt men de vet jag ju att de inte går så jag får bara vänta på att våren ska komma först...

Snart dags att hämta Godisen på dagis. Känns konstigt att han är där o både jag o sambon är hemma. Lite tråkigt när sambon jobbar eftermiddag nu, han hinner inte träffa Godisen nästan nått. Men de possitiva är att han är ledig fredag då o även Godisen så då blir de en heldag!!! :) I morron blir de kanske en tripp till badhuset, ska bli kul!!

Ha en bra dag Alla glada själar :)
Carpe Diem


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt att du hakar på och badar..! Känner som du, vill ha vår. Har beställt en massa nytt som jag väntar på! In med ljuset och ut med det mörka!

2009-01-20 @ 20:46:39
Postat av: Petra

Gah, glömde skriva att det var från mig!

2009-01-20 @ 20:47:21
Postat av: miriam

borde också skaffa mig en brödkorg... synd att vi inte tänkte på det förra veckan, hahahahah!! Jag håller med nu får gärna våren komma =) kram

2009-01-20 @ 21:34:19
Postat av: camilla

vilken fin korg! vart ha du köpt den? de är SÅ mysigt att få dona med NYA saker! :D

2009-01-20 @ 22:57:01
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0