Fiske lycka...

... åtminstone för mig :)
Familjen åkte till hampen i eftermiddags, med fiske spö och picknickorg...
Solen tittade fram o vi hade de supermysigt, bara vi o vattnet, nappen o tystnaden... :) Fiske lyckan var min idag!!! Fem aborrar, tre som slapp men jag fick se dem o de andra två fick återvända till sjön de oxå... Fiske lyckan måste verkligen ha varit med mig, när jag vevade upp ett av de sista kasten så hade jag fått napp... ett grodyngel satt på kroken... hur ofta händer de??? :)
Godisen fick oxå fiska men tyvärr inget napp då, men fisk fick han ju se iallafall, sambon fick två så jag leder överlägset ;)
Lizas Patrik kom oxå förbi, han hann bara få en medans vi var kvar så förhoppningsvis så leder jag... :) De e ju hur mysigt som helst att fiska, mer av de hoppas jag vi hinner i sommar!!!
Lite bilder från dagen!!!

   


        

I morron är en ny arbetsvecka, är dock ledig två dagar :) Blir roligt nu när båda "killarna" är hemma, hoppas på bra väder oxå!!!
Ha en bra Måndag i morron!!!
Vi ses!!!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0