Mera mamma...

Var på Leoslekland i dag!!! De var typ de enda som min son sa hela dagen... mera mamma :)

  

Unnade mig en ny mobil telefon idag oxå :) Äntligen en egen igen, de behövdes, även en ny datamus o väska till mobilen fick följa me fråm mediamarkt!!

            

I morron blir de troligast stan som gäller, speciellt om detta regn väder ska fortsätta som de tyvärr ser ut som... En Jätte trevlig dag som slutade i goda vännerslag, busiga och underbart söta barn o kortspel!!!

Sov Gott alla!!!


Hoppas på tio i tre inatt Petra... ;)

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Petra

Blev ju tyvärr inget inatt. Var dock in i morse eftersom bebisen inte visat några tecken som helst på liv. Men allt lugnt. Nu sitter jag hos svärföräldrarna och degar, väntan, väntan och väntan.. Hoppas ni får en trevlig dag på stan!

2009-07-25 @ 15:45:34
URL: http://tjinnill.blogg.se/
Postat av: Syster L

Nice med ny mobil ;) ja har sålt min G900 å köpt en ny mobil idag ;) grymt nice

2009-07-25 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0