Musten gick ur...

Nu på eftermiddagen gick verkligen "musten" ur mig känner mig trött o sliten. Så de blir tidig kväll i kväll tror jag, så att jag orkar morrondagen, för den kommer att bli lååång o roilg hoppas jag ;)

                 

Har en son som för övrigt kallar sig för "gokart" hela tiden (han kan säga sitt namn om man frågar, men)... gokart göra... :) Som e smultron galen, igår plockade vi smultron i skål sen gick vi på promenad, självklart ramlade "gokart" på vägen i sina shorts, men inte ett ljud bara neeej smuultonen... så de va ju bara att plocka upp o fortsätta. På vägen hem åkte han på mina axlar en bit o plötsligt ropar han DÄR mamma o pekar på vägen... o ja där ligger ett litet litet smultron som han tappat... radarn inställd på smultron just nu tror jag :) Lärde sig älska smultron gjorde han nog igår när han var o hälsade på mig på jobbet vilket i sig va riktigt roligt :)

                        

Nu blir de packning o sen sängen... Godisen ska sova hos Farmor o Farfar i morron!!! Medans vi besöker Gumboda :) hoppas på en bra kväll... hade ju tänkt att v skulle få sovmorron oxå när sonen för en gångs skull ska sova borta... men men de blir upp o jobba för mig en stund, men de blir nog kul ska ju göra nått ja inte gjort på länge!!!

Kanske ses vi i morronkväll!!
carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Petra

Ni får säkert en toppen kväll! Trodde jag skulle vara avis men jag går bara här och VÄNTAR.. Förstår lille "gokart", det är GOTT med smultron.. Vart plockar ni dom?

2009-07-03 @ 09:34:49
URL: http://tjinnill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0