Fy fan va ja e bra...

Så var de många röster som hördes skrika av glädje idag!!! Jag fick nostalgi trip från min student, oj oj vilka minnen ;)...
Syster Liza har tagit studenten idag o självklart var familjen på plats för att få se en glad och "ledsen" Liza komma utspringande med för ja ha tagit studenten, för ja ha tagit studenten... på läpparna... :)
Ja vilka minnen som kom upp jag minns verkligen känslan, traktor åkandet och festen sedan, lättnade o ovisshaten jag hade, glädjen men även lite tårar...
Nu är  det en ny del av livet som tar vid... den "skyddade" världen är förbi, nu är det allvar och kanske vet man inte riktgit vad som händer efter sommaren...
Jag vill dock inte tänka på hur många år sedan det var för mig... ;) o vilka planer och tankar jag hade då... som inte alls blev av... men men de blir väl aldrig som man tänkt sig... ödet bestämmer väl o de blir säkert de bästa ändå eller?!?!?

Lite bilder från dagen...

                

                                                  Syster skaran :)

Efter alla sånger och sprättade flaskor och vagn åkning så åkte vi alla till Mamma o Matz där vi åt smörgåstårta och fika, de satt där de skulle... En lång men trevlig dag som vi hunnit med en del på... Jag och Godisen hann åka iväg en sväng till sambon i skogen o fick åka lite skotare innan de är dags för semester... 

             

Ja en blandad dag av sommarbloms inköp, sånger, "skumpa", paket, och traktor åkning så få vi väl säga god natt på dig!!
Grattis än en gång till dig Syster!!!
Kram kram
Carpe Diem 


Kommentarer
Postat av: miriam

Hihihi, man ser att ni alla systrar har likhet mellan varann, fast de kanske är för att ni är systrar, hahahah!!! Ni är lik iaf....

Mysiga bilder!!! Kram

2009-06-10 @ 22:57:51
URL: http://mirolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0