Gossip Girl...

Så var de slut för säsongen... :( Men de var ett grymt bra avsnitt i kväll så ser framemot nästa säsong fast både och i och för sig för när de börjar om betyder de ju att sommaren är slut o de är ju mindre kul ju... när den knappt ha börjat o just nu känns de ju som att vi är i början på maj eller tidigare i gen men men...

                

Röstat idag??? Jag tog mig i kragen o jag o Miriam åkte ner, så nu e de gjort oxå!!!

Annars en kall helg fylld, mest med jobb, har blivit några tolvtimmars pass nu... ledig idag så de blev en RIKTIG slappar dag, men även lite städning på folketshus o lite beställning till jobbet hanns med. Så helt ledig har ja ju inte varit :)
Tog en varm dusch o morgonrocken på, i sängen med, om jag kunde drömma o skulle försöka läsa... slutade med att det plötsligt blixtrade till, där stod en sambo med kameran i högsta hugg... jag hade somnat... va ovanligt, känns som att jag varit med om de förut ;)

Ska göra klart de som måste göras, vattna blommor o fixa för i morron o så sen ska jag göra ett nytt försök med boken få se om de lyckas bättre!!
Sov Gott
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: miriam

I know!! Så tråkigt, jag vill ju se mera nu när man missat en massa =( Men det var skit bra =) Tyvärr tror jag inte det kommer nya avsnitt förens i vår.... tror jag :/ Bra att vi rösta iaf, heja Linda =) Kram

2009-06-08 @ 08:34:56
URL: http://mirolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0