Räkningar...

Räkningar... hur kul e de?!?
Blir riktigt nöjd den 25:e när lönen ramlar in på kontot!!! Men sen typ fyra dagar senare är de öken där... hmmm

Ja ja, va på ikea i söndags o de blev några små inköp bland annat en rya matta till rummet :) (men de e inte därför de e öken på kontot ;)...) En lååång men väldigt trevlig dag!!! Mycke surr, mat o skratt, tack för det!! Ev en polisjakt oxå... :)
(O ja syster jag köpte servetter till dig ;) vet ju att du läser, men aldrig kommenterar ;)... )
              HAMPEN Matta 
Dagen idag har de varit jobb, lite svalare i växthuset idag :)... Sambon o sonen har varit hemma med SEMESTER sambon började sin semester idag o fortsätter i sexveckor :) ja jobbar tre till sen är de min tur :D längtar...
Va i väg en sväng idag på ett ställe, o ja tror inte att jag sett nått värre i hela mitt liv... va helt chockad o tagen... de va döda blommor överallt o som de såg ut seno vilka priser... ja jag kan inte fatta... Sommar blommor ska väl leva o blomma för fullt nu eller??

De här blommorna gör de iaf... :)
Lite bilder från mitt jobb, tidigare på säsongen!!!

    

  

Ska försöka ta me kameran igen o hinna ta lite kort nu när verkligen alla blommor blommar :)

Ha de BÄST!!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

=) =) tagen på bar gärning kanske... mycke riktigt såg att du skulle på IKEA å tänket VA varför ringer du inte å säger... var inte så fräsch i sön, tänkte ringa dig på mobben men glömde... skulle be dig köpa just servetter :) Tack sååå jättemycket att du kom ihåg!! Blev ryan bra?? Puss å Kraam å tack igen!! Ps. nu har jag väl kommenterat för ett tag va ;)

2009-06-30 @ 19:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0