Snor!!!

Nu har förkylning tagit över mig... ont i halsen o snor hela tiden... :( Perfekt till midsommar... Men ja ska inte klaga alls minns knappt när jag var riktigt förkyld sist!!! Jobb i morgon sen är de två dagar ledigt :) Är dock inte ett dugg midsommar pepp ha aldrig varit så opeppad... sa till sambon igår kväll att helst skulle jag vilja låsa in mig hyra film äta gott o bara vara ;) Men jag gissar att peppet vänder o de kommer förmodligen bli en bra midsommarafton!!!

Syster yster har fixat min blogg lite :) tycker de blev riktigt fint... är ju väldigt svar för kattdjur... tror jag har varit en tiger i mitt förra liv ;) så de blev ju perfekt ;)

Nu ska jag skynda mig i säng så att jag hinner läsa lite!!! Som sagt hade jag en super dag igår!!! O dessutom fick jag paket ett av de bättre faktiskt av min snälle chef!!! Alla 4 twilight böcker :D Så kunde ju inte låta bli i går kväll så jag började på andra boken o den fängslade mig direkt så nu är de sängen o boken som gäller :)

Om jag kunde drömma När jag hör din röst Ljudet av ditt hjärta Så länge vi båda andas

Nä nog babblat om inget!!

Hej svejs!!
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0