Timmar...

De ha varit mycke nu... o tyvärr har bara dygnet 24 timmar ibland önskar jag att de va de dubbla, ganska ofta faktiskt :) Kanske skulle hinna med allt som jag skulle vilja...

Igår var jag på vårruset med ett gäng andra, riktigt kul o mysigt!!! Skulle gå men de slutade med att jag o Karro sprang, inte hela sträckan men nästan!!! De va skönt o roligt o mysigt med piknik sen, tyvärr så var inte vädret med oss då så de slutade i lite "hurrvens" o kalla händer... Men absolut måste de göras om nästa år, pressa tiden o springa hela är väl ett mål kanske ;)

Mamma o Matz var förbi i kväll bruna o fina... inte alls avis ;) Lät som att deras greklandstripp hade varit riktigt bra!!! Försökte titta lite på mtv imellanåt, såg ut som att Twilight tog hem priset i de kategorier de var med i iaf... få se reprisen så att jag kan följa med bättre kanske!!! Liza o Patrik va förbi en sväng oxå, Liza hade oxå fått bra me färg o lät som att hon va riktigt nöjd med resan o ja hoppas verkligen att du nappar på erbjudandet ;) Kul att få surra lite ikväll!! Men nu är de väl dags att ta tag i alla "måsten" kanske... en ny dag i morron!!

Ha en bra dag i morron!!!
Carpe diem

Kommentarer
Postat av: miriam

Heja Linda det gjorde ni bra! Jo, grymt att Twilight tog sina priser, wieee! Om dygnet hade 48 timmar så vore livet dubbelt så långt eller?

2009-06-04 @ 22:29:15
URL: http://mirolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0