Bambi och en smak av sommaren...

va o åkte skridskor i går... :)
Jag var som bambi på hal is kändes de som... ;) nä men de gick ganska bra...
Till saken hör då att min kära sambo hade slitit av mina snören till ena skridskon så jag kunde knyta 4 hål sen tog de slut, kan säga att de blev väldigt ostabilt på ena o kändes smått konstigt att åka... men kul va de iallafall, otroligt att man minns de va ju x antal år sen, men de e klart ja e ju ingen stjärna hahahaha...

Blev bjuden på middag "hemma" hos mamma i går kväll... Grillad fläskfilé... ja kan säga att de va verkligen en smak av sommaren så nu längtar jag extra mycke :) Åt super gott, surrade o såg melodifestivalen, trevligt var de, de va ju längesen vi var hem...
Än så länge ha jag inte någon favorit jag vill skicka till Ryssland blir kul o höra alla som gått vidare...

                                   
            Bambi VS smak av sommaren... för min del blir de nog sommaren...


Sol idag!!! :D
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, ja du bara att träna så blir du som stjärnor på isssss =) Hihihi, vi får "smygträna lite" Kram mriai

2009-03-01 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0