Bling bling...

Ja så länge gick det  innan de blev ett lassa besök till för mig, hade ju hoppas att de skulle "dröjja"... (men nu blir de väl nått till i veckan :(... )
Vaknade natten mot Lördag kl 2 av att jag kände mig så konstig på kroppen, mådde inte alls bra... Väckte sambon för att de kändes riktigt illa, jag frågade sambon va de vita på min armar var... han svara de e ju de ända stället du inte har utslag på... Utslag över hela kroppen den var illröd o kändes som att den brann. Han fixade ordning betapred medans ja va yr o mådde konstigt, värre blev de så de va 112 som gällde!! Bling Blig bilen (ambulansen) kom o jag åkte med in på akuten. Fick adrenalin spruta o mer medecin tyvärr hälpte de inte så mycke fick svårt att andas oxå, så ambulansen gasade på :) Väl framme så fick ja mer medecin o massa tester o prover togs.. blev inlagd o fick ett rum.

Lördagen bestod av mer prover o träff med läkare o röntgen.. annars mat o melodifestivalen, ensam o uttråkad i ett rum men försökte göra de bästa av situationen med en påse sura bilar ;) Saknade hemmet kan jag säga!!!
Dagen idag ha ja velat hem från de att jag slog upp ögonen, men så klart var de mer prover som skulle göras, vet inte alls hur mycke blod som lämnat mig dessa dagar?!?!? Kom hem till middagen i alla fall o de känns skönt.. tillbaka till verkligheten på 1 sekund :D hahaha..

Åter till melodifestivalen och andra chansen så tyckte jag att rätt ena gick vidare till globen. Caroline af ugglas e ju hur bra som helst, ja gillar henne skarpt annorlunda o skön person!!! O sarah Dawn Finer kan man ju inte säga nått om, vilken pipa!!!

                                        

Mina kramar går till min son o sambo idag!!  Ha saknat familjen i helgen!! Kramar oxå till alla som hört av sig under helgen det värmer!!
Hoppas nu att jag slipper va med om detta igen för de va inte kul nånstans, o att alla prover visar något konkret vill gärna veta nu ha ju varit så här lääänge nu. Men nu ha ja ju  premiäråkt ambulans iallafall!!! inte för att de va någon skönåkning men...

                                             
Ta hand om er och varandra
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att du fått komma hem nu!!! KRAM I massor/ Miriam

2009-03-08 @ 21:34:13
Postat av: Stina

men lilla vän, vad har riktigt hänt?? :-( blir ju orolig för dig!!! Hoppas du inte behöver vara med om de igen. Tusen Kramar från oss i Ersmark

2009-03-08 @ 21:58:31
URL: http://rebbansliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lika bra som mig?hahah! Nä jag är ju bra, hahah! Nä men man kan inte hålla med om allt=) Men vi tycker ju båda att dom andra var bra... Hörde att folkan var bokad nästa helg så då blir det ju ingen final där =( Kram

2009-03-08 @ 22:17:24
Postat av: camilla

va skönt att du har fått komma hem!!!:D hoppas du får några vettiga svar på proverna oxå...

en STOR KRAM till DIG från mig!

2009-03-08 @ 22:38:55
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: L

Skönt att du fått komma hem, men inte alls kul att de ska bli sådär :(, de blev verkligen en chock när man vaknar på lördag morgon å får höra av mamma att du ligger på lassa, bara på några sekunder hann en massa oro och orsaker passera genom huvudet. Det där är verkligen mysko och obehagligt hoppas de hittar orsaken till det och att du slipper va med om det igen :), tittar kanske in efter skolan imorn :) Godnatt Kramar /sis

2009-03-08 @ 23:26:09
Postat av: Charlotte

Tänker på dej! :) Hoppas verkligen att det får ett slut nu, så du å alla vi andra slipper va oroliga. Många kramar till dej å de dina :)

2009-03-09 @ 17:33:57
Postat av: Petra

Tur att allt gått bra iaf. Bra att ambulansen får nått att göra då de kommer hit och inte bara falska larm hela tiden. Fast jag förstår att du hellre velat vara frisk! Hoppas att du får vara det framöver också..

2009-03-09 @ 18:05:29
Postat av: Sofia

Men usch vad otrevligt! Skönt att du e hemma.. Kram fråm hela famljen Nordholm

2009-03-09 @ 18:22:33
Postat av: Amanda

Hoppas de hittar en bra lösning på det hela så du slipper det där igen!! kram kram!!

2009-03-10 @ 11:21:06
URL: http://amandasahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0