Borta bra men hemma bäst...

...Synd bara att jag inte hann vara på de bästa stället så länge innan de bar av till sjukhusets fyra väggar igen... :( Åkte in på måndag kväll igen samma procedur fast nu va de även ansiktet o läpparna som fick sig en ordentlig ökning... botox igen men gånger 100 nu ;)...
Måste bara berömma sjukvården o personalen vilket jobb de gör, o att vi har så bra vård som vi har... Inte för att jag jämt kanske är så nöjd med vården men på lassa nu har jag blivit väl omhändertagen trots att vi "svenssons" och läkare inte pratar samma språk alltid... ;) Önskade att de kunde vara mer konkreta, lyssna o berätta mer.. men men, man kan inte få allt. Hade en riktigt duktig läkare på akuten i måndags förstod dock inte hennes språk så bra men hon visste vad hon gjorde o fick ner både utslagen och svullnaderna riktigt mycke innan jag blev inlagd!!

Nu i kväll är jag på "permis" o ska sov hos min syster, ska tillbaka igen i morgobitti o sen under dagens gång får jag åka hem igen :D Längtar... gärna efter svar oxå!!!
Blev en super kväll hos syster iallafall vi såg Skellefteå matchen på tv!!! o dessutom blev de ju STOR vinst!!! Härligt, nu blir de kanske att besöka ladan på lördag :)...

                

Skriver mer när jag är på hemmaplan!!!
Ha de bra allihopa där ute!! Tack oxå för alla era fina kommentarer Kramar till er!!!
Carpe Diem

Saknar min son o sambo MASSOR!!! Kärlek till er!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

men gumman! tänker å dig... hoppas du blir bättre snart.. men en sak är ju säker, du vet hur du skulle se me botox läppar....:P

måna kramar från oss!

2009-03-11 @ 22:55:24
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: Miriam

Jaså ska ni på hockey? KUL!!! Jo det vart ju tyvärr vinst, ville att D skulle vara hemma i helgen, haha! Men det är ju kul å andra sidan! Lycka till idag hoppas att du får svar på allt!! Kramar från mig

2009-03-12 @ 07:29:36
URL: http://mirolin.blogg.se/
Postat av: Petra

Skönt att få permis! Lite avundsjuk är jag på dig som får ligga och vila på sjukan.. men det andra vill jag inte ha :-P

Hoppas du får svar snart så du får komma hem och STANNA hemma. Många kramar från oss, vi tänker på dig!

2009-03-12 @ 08:31:44
Postat av: Sofia

Men Linda snart har du klippkort på akuten... Hoppas nu att du får stanna hemma!! Kram S

2009-03-14 @ 11:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0