Helg...

Vilken fredag!!!
En riktig hel dag på stan, hela dagen :)
Blev lite inköp oxå :) Sambon handlade ny outfit från topp till tå... riktigt snygga kläder o en jätte snygg skinnjacka :) De e kul!!!
Själv blev de några små grejer, lite nya äggkoppar o duk till påsk, en ny t-shirt o en väst, sen några sånna måste ha grejer dagcrem o hudlotion osv... :) Godisen fick även lite nya kläder så ingen i familjen gick lottlös idag ;)


När vi kom hem så blev de middag o tyvärr har febern kommit tillbaka :( Godisen va jätte varm så de blev alvedon o sängen, tråkigt, han ha ju varit frisk hela veckan o nu ska de komma tillbaka, hoppas de bara e på en jätte kort visit :) för mig blev de soffan o Let´s dance SUPER programm i kväll o favoriten är såklart Laila hon e grym... känns lite tråkigt att de e final o klart nästa vecka (men rätt par gick vidare fast alla va ju sååå bra), va blir fredagsnöjet då...?? Men de e klart Så ska de låta finns ju :) Sambon skyndade sig ner på folkan i kväll där grabbarna skulle träffas, de har nog väldigt trevligt!!!

I morron är de isracing sm hade tänkt oss dit men nu få vi avvakta o se hur Godisen mår först, vad annars händer i helgen tro? Vet att de e bröllop i trakterna, gu va roligt med bröllop hoppas fler, i min omgivning oxå gifter sig :) Varför jag vet att de e kärlek i luften är för att en vän som jag inte träffar så ofta ska dit, o jag hade verkligen hoppats på att hinna träffa henne o hennes son nu när dom är i hemma trakterna... Hoppas på vackert väder imorron för brudparets skull oxå!!!

Lite bilder på dagens inköp kommer kanske i morron... lill hjärtat vaknade, så slumrade nästan av med honom så nu e de bästa att söka sig mot sängen...

Go natt på dig, vi hörs!!!!
Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0