Jobb!!!

Mötet idag var ju jätte intressant :)
Från att stå utan jobb till att helt plötsligt ha flera... :) Kan de bli bättre?!?!?
Blir nog att börja lite smått redan i morron o ons, tors, fre är redan fulla arbetsdagar!!! ÄNTLIGEN!!!! som jag har längtat känns ju hur bra som helst!!!
Tillbaka till en "vanlig" vardag eller vanlig o vanlig nu blir de ju en helt ovanlig motför vad jag är van de senaste ett o ett halva året :) Men bra känns de iaf :)
                        
Har även tagit mig i kragen idag o beställt tid hos frissan för klipp o färg... kan säga att de behövs verkligen kan inte minnas när de va sist jag var hos en frissa, nästan pinsamt att gå dit... De är i o för sig ganska länge kvar (pasade på att ta de i samband när jag lix ska in till stan) men tiden är ju bokad iaf så nu är ju bara frågan vad man ska hitta på för kul...??? Alltid lika jobbigt att veta vad jag vill... Jag vill ena stunden klippa ordentligt o göra nått annat igen, men andra stunden så vill ja bara fräscha till de o ha lite längd till sommaren så att man kanske kan göra mer, sätta upp o lockar osv... hmmm svårt fall ;) Du kanske har ett bra förslag till mig...???

 den...        
 eller den (fast inte blond då, de vet jag ju att ja verkligen inte kan ha ;) hihihi... minns ju peruken för mycke hihihi...)...

 eller varför inte den...

 inte heller helt fel... :) Ja som saft de finns ju hur mycke snygga frisyrer som helst ska bara passa på mig oxå.. :) hahaha... Längtar gör ja ialla fall just nu!!!

Nu e de dags att krypa isäng de e ju jobb som gäller imorron :)

Kram på dig!!
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt för dig att det löser sig med jobb, grattis! Ha en bra dag! Kram

2009-03-24 @ 08:36:16
Postat av: Miriam

Jo jag vet, jobb, jobb och jobba! Kan det bli bättre nu??? Näe... jo man ser inte vad som står längst ner i dina inlägg.. man måste markera för att se. Ta en blandning av alla färger, hihihi... kram

2009-03-24 @ 19:29:00
Postat av: Amanda

Tack, känns förjävla bra rent ut sagt!! ;)

Jaså en massa jobb, vad kul!! Alltid skönt att komma tillbaka in i vardagen!! kramar

2009-03-24 @ 22:01:41
URL: http://amandasahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0