Magnus vann...

Efter en riktigt bra final kväll på let´s dance så var det Magnus och Annika som tog hem glasskon!!! Men min röst i kväll gick till Laila och Tobias, dom e grymma o Laila e ju ruskigt  bra helt otroligt shownummer... eller alla danser hon gjort ha haft  ruskigt bra standard!!! Men ja gillar verkligen dans oxå, inte så kunnig men njuter att se...Så keep on going Laila, som oxå verkar vara en riktgit kul/mysig tjej!!! Men nu är de iaf slut på let´s dance o de känns faktiskt riktigt skönt, de blir lite långdraget även om ja gärna ser de...

En bra kväll med god mat o mys, avslutdes i allafall med Samantha who, oxå en riktigt bra serie som är alldels för kort ;)
Nu är de sängen som väntar på mig få se va vi ska hitta på i morron om alla är friska... de går både de ena o andra på dagis o flera barn o personal ligger i magsjuka... :( känns som att ja är glad för varje timme vi klarar oss... :)
              

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja den serien är kung! Me like!

Jag vet, äta vitpepparkorn i massor! Har verkligen inte tid att vara sjuk nu... Inte jag iaf =)

Kram miriam

2009-03-27 @ 23:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0